Magyar énekesek - Magyar zeneszövegek.

Trés merci.

Trés merci.
Click image. Kattintson a képre.

2.21.2010

Karácsony János : Ringass még! - dalszöveg


Karácsony János : Ringass még! - dalszöveg

Ringass még, ahogy annyiszor már
Szavakban, dalokban ringattál!
Ringass még, ahogy annyiszor már,
Ringattál mást is, és fájt is, de ringass, ringass még!

Rejts el engem, mint a mesében,
Ringass még!
Annyi mindent kéne lekésnem,
Ringass még!

S ha keresnek nálad a hétköznapok,
Mondd azt, hogy sosem láttál!
Ha eljönnek értem a hajnalok,
Mondd azt, hogy meghaltam már!

Ringass még, újra varázsolj el,
Érintsd meg tündérlány, kezeddel!
Ringass még, talán boldog leszel,
Amíg a szavakban nem hiszel, ringass, ringass még!

Ringass még! Ringass még!
Ringass még! Ringass még!

Ringass még! Régi őrült napok
Születnek újjá a szívemben.
Ringass még! Ezt csak te tudhatod,
Reménybe, tüzekbe, álmokba, ringass, ringass még.
Ahogy olyan sokszor ringattál, ringass még!
Mintha utoljára ringatnál, ringass még!

S ha eljönnek értem az ördögök,
Mondd azt, hogy elnyelt az ég!
S ha eljönnek értem az angyalok,
Te csak ringass, ringass, ringass,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Budapest Yours to Discover (I love Budapest)

Placido Domingo Vereda Tropical Lamento Borincano

Only you

Photobucket

Ringass még

haveaniceday

Stars

 stars-csillagok

You and the sea

 you and sea

The dreams

 the dreams

Andrea Bocelli - Besame Mucho (2006)