Magyar énekesek - Magyar zeneszövegek.

Trés merci.

Trés merci.
Click image. Kattintson a képre.

9.26.2014

Solveig Dala:Kovács Kati.

A tél és tavasz, bár oly gyorsan messze száll,
bár oly gyorsan messze száll.
A nyár után a zord ősz oly hirtelen beáll,
oly hirtelen beáll.
Azért te vissza térsz s majd te leszel enyém,
te lész az enyém,
Azt esküvel fogadtam, hogy híven várlak én,
hogy híven várlak én!

Az Isten segítsen utadon, az utadon.
Légy áldva, ha olykor értem imádkozol,
értem imádkozol.
Az ajkam érted ég, téged vár sok éjszakán,
sok éjszakán.
S ha fenn az égben vársz, ott újra látlak egyszer majd,
egyszer majd,
Ott újra látlak egyszer majd.

Légy áldva a távolban rólad álmodom,
csak rólad álmodom.
És áldva légy, ha olykor értem imádkozol,
értem imádkozol.
az ajkam érted ég, téged vár sok éjszakán,
sok éjszakán.
S ha fenn az égben vársz ott újra látlak majd,
ott újra látlak majd.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Budapest Yours to Discover (I love Budapest)

Placido Domingo Vereda Tropical Lamento Borincano

Only you

Photobucket

Ringass még

haveaniceday

Stars

 stars-csillagok

You and the sea

 you and sea

The dreams

 the dreams

Andrea Bocelli - Besame Mucho (2006)