Magyar énekesek - Magyar zeneszövegek.

Trés merci.

Trés merci.
Click image. Kattintson a képre.

3.16.2010

Kovács Kati : Mama Leone - dalszöveg

Kovács Kati : Mama Leone - dalszöveg

Mama Leone
Ezen a földön senki sem gondol rám
Mama Leone
Egyedül élek, könnyes az éjszakám
Valaha régen
Amikor kicsiny gyermek voltam még
Bánatom mindig hozzád mondtam
És Tőled vigaszt kaptam gyorsan
Mama Leone

Mama Leone
Te voltál nékem az örök biztonság
Hiányzol most is
Tehozzád űz még minden kis titkos vágy
Mosolyod szép volt
Akár a júliusi napsugár
Melletted semmitől sem féltem
Nappal is csillagok közt éltem
Mama Leone

Mama Leone
Hogyha az arcod még egyszer láthatnám
Mama Leone
Bárcsak a hangod még egyszer hallhatnám
Lassan egy éve
Hogy végleg elszakadtál tőlem már
Virágot viszek most egy sírra
De ezzel nem hozhatlak vissza
Mama Leone
Mama Leone
Mama Leone
Mama Leone
Mama Leone
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Budapest Yours to Discover (I love Budapest)

Placido Domingo Vereda Tropical Lamento Borincano

Only you

Photobucket

Ringass még

haveaniceday

Stars

 stars-csillagok

You and the sea

 you and sea

The dreams

 the dreams

Andrea Bocelli - Besame Mucho (2006)