Magyar énekesek - Magyar zeneszövegek.

Trés merci.

Trés merci.
Click image. Kattintson a képre.

2.03.2012

Séta a Budapesti utcákon. Magyar Rózsa dalszöveg



Én vagyok a Magyar Rózsa,
Szívemből szól ez a nóta.
Magyar leánynak születtem,
A babámat még keresem.
Magyar leánynak születtem,
A babámat még keresem.

Én vagyok a Magyar Rózsa,
Magyar szívnek magyar nóta.
Piros rózsa a virágom,
Tánc a zene a jó barátom.
Piros rózsa a virágom,
Tánc a zene a jó barátom.

Szóljon hát a magyar nóta,
Hegedűszó és trombita.
Kalácsot, bort, szerelmet,
Adjon az Isten most Nektek.

Szóljon hát a magyar nóta,
Hegedűszó és trombita.
Kalácsot, bort, szerelmet,
Adjon az Isten most Nektek.

Én vagyok a Magyar Rózsa,
Magyar szívnek magyar nóta.
Örömkönny az arcomon,
Ha nótámat Nektek dúdolom.
Örömkönny az arcomon,
Ha nótámat Nektek dúdolom.

Szóljon hát a magyar nóta,
Hegedűszó és trombita.
Kalácsot, bort, szerelmet,
Adjon az Isten most Nektek.

Szóljon hát a magyar nóta,
Hegedűszó és trombita.
Kalácsot, bort, szerelmet,
Adjon az Isten most Nektek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Budapest Yours to Discover (I love Budapest)

Placido Domingo Vereda Tropical Lamento Borincano

Only you

Photobucket

Ringass még

haveaniceday

Stars

 stars-csillagok

You and the sea

 you and sea

The dreams

 the dreams

Andrea Bocelli - Besame Mucho (2006)